راهنمای خرید میزعسلی

میزعسلی
میزعسلی مناسب مبلمان

راهنمای خرید میزعسلی

از آنجایی که دکوراسیون سالن پذیرایی از اهمیت بیشتری نسبت به سایر فضاهای منزل برخوردار است. لذا انتخاب اجزاء و لوازمی که در این محیط قرار می گیرند به لحاظ تناسب و هماهنگی با یکدیگر بسیار مهم است. بنابراین در هنگام خرید میزعسلی بایستی به نکات بسیاری توجه کنید. در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید میزعسلی بپردازیم.

راهنمای خرید میزعسلی

  • شکل ظاهری
  • جنس میز
  • ابعاد استاندارد
  • رنگ
  • نوع کاربرد
  • میز عسلی تاشو
  • تعداد میزعسلی


میزهای دایره ای برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک و یا حیوان خانگی هستند مناسب تر است زیرا فاقد لبه‌های تیز می باشند.

1- شکل ظاهری

با پیشرفته تر شدن ابزار نجاری، میزهای عسلی در اشکال هندسی مختلفی چون مربع، مستطیل، بیضی و دایره ای، شش ضلعی و یا حتی مثلثی نیز تولید می شوند.

البته اشکال فانتزی نیز وجود دارد که فاقد شکل هندسی منظم هستند.

از آنجایی که میزعسلی در کنار مبلمان قرار می‌گیرد، از بابت شکل هندسی در درجه اول باید به تناسب آن با مبلمان خود دقت کنید.

برای مثال اگر شکل مبلمان شما مربعی است بنابراین یک میز دایره ای تناسبی با آن نخواهد داشت.

این مطلب را نیز در نظر داشته باشید که میزهای دایره ای برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک و یا حیوان خانگی هستند مناسب تر است زیرا فاقد لبه‌های تیز می باشند.

از طرفی دیگر امکان حرکت آزادانه در اطراف میز دایره‌ای آسانتر می باشد.

جنس میزعسلی

2- خرید میزعسلی با توجه به جنس میز

در رابطه با انتخاب جنس میزعسلی علاوه بر توجه به تناسب آن با جنس پایه ها و دسته های مبلمان بایستی مسئله بودجه را نیز مد نظر قرار دهید.

زیرا متریال مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند. برای مثال میزهای شیشه ای و ام دی اف و یا فلزی دارای قیمت کمتری نسبت به میز های سنگی و چوبی می باشند.

با این حال از میان این متریال مختلف، زیبایی چوب منحصر به فرد تر و خاص تر است و امکان ست شدن با لوازم مختلف را نیز فراهم می‌آورد. ضمن آنکه چوب از دوام و استحکام قابل قبولی نیز برخوردار است.

3- ابعاد استاندارد


یک قاعده استاندارد برای میزهای عسلی وجود دارد و آن اینکه ارتفاع آن‎ها بایستی برابر و یا کمتر از ارتفاع دسته مبلمان باشد. در این صورت گذاشتن و برداشتن اشیا از روی میز عسلی ساده تر خواهد بود.

اگر مبلمان با اندازه های استاندارد ساخته شده باشد ارتفاع دسته های آن ۲۵ اینچ معادل ۶۳٫۵ سانتی متر است که در این صورت بایستی میزعسلی را تهیه کنید که ارتفاع آن از این مقدار کمتر باشد.

4- رنگ


برای انتخاب رنگ میزها پیشنهاد می‌کنیم تا محتاطانه تر عمل کنید.

میز های فانتزی و رنگی اگرچه فضای منزل را شادتر نشان می‌دهد اما ست کردن آنها با دیگر لوزام سخت تر خواهد بود.

به دنبال گزینه های کم ریسک تری چون رنگ های قهوه ای تیره یا روشن باشید که از هارمونی خوبی با تمامی متریال برخوردار هستند.

5- خرید میزعسلی با توجه به نوع کاربرد

کاربرد میزعسلی

امروزه میزها به صورت طبقاتی و کشودار نیز طراحی می‌شوند که از صفحه بالایی آنها می توان برای قرار دادن اشیای تزیینی و از طبقه پایینی آن برای قرار دادن روزنامه‌ها و مجلات استفاده کرد.

میز عسلی های کشودار نیز بهترین وسیله برای نگهداری اشیایی چون ریموت کنترل تلویزیون هستند. این مدل طراحی ها به ایجاد نظم بیشتر در فضا کمک می کند.

6- میزعسلی تاشو

اگر خانه شما کوچک و فضای شما محدود است پیشنهاد می کنیم تا به دنبال میز عسلی های تاشو باشید زیرا برای نگهداری کمترین فضا را اشغال می کنند.

برای پذیرایی مهمانان می توان آنها را باز کرده و استفاده کنید. در زمان هایی که به آنها نیاز نیست آنها را تا کنید و در گوشه‌ای از سالن نگهداری کنید.

7- تعداد میزعسلی


در هنگام خرید تعداد میزعسلی بایستی به تعداد نفرات مبل توجه کنید. مثلا برای یک مبلمان ۷ نفره شما حداقل دو عدد عسلی به همراه میز جلو مبلی نیاز دارید.

البته اگر فضای سالن شما بزرگ است محدودیتی از این بابت نبوده و با توجه به فضای خالی بین مبلمان می توانید تعداد عسلی ها را تا ۳ یا ۴ عدد نیز افزایش دهید.

محصولات عاج عمدتاً برای منازل کوچک با طراحی های کمجا ساخته می‌شود اما امکان سفارش محصولات با توجه به ابعاد درخواستی شما نیز وجود دارد.

اگر طرفدار مبلمان چوبی هستید فروشگاه عاج تنوع گسترده ای از انواع ملزومات چوبی منزل را برای شما فراهم نموده است.

انواع مبلمان، میز‎ناهارخوری، نیمکت، کتابخانه، میز‎تحریر، میز‎آرایشی، میز عسلی، میزجلو مبلی و میز‎

تلویزیون با کیفیت های ممتاز و استفاده از بهترین متریال در این فروشگاه عرضه می شود.

‎محصولات عاج عمدتاً برای منازل کوچک با طراحی های کمجا ساخته می‌شود اما امکان سفارش محصولات با توجه به ابعاد درخواستی شما نیز وجود دارد.

امروزه کاناپه ها و مبل های نیم ست بدون میز عسلی به مشتریان عرضه می شود بنابراین بایستی خودتان آن را به طور جداگانه تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top

فرم سفارشی سازی

فرم درخواست قیمت

حداکثر اندازه فایل ها.

دانلود کاتالوگ