7 کاربرد نیمکت چوبی

7 کاربرد نیمکت چوبی

نیمکت چوبی از زمان گذشته تا به الان به عنوان وسیله ای کاربردی برای استفاده در فضای باز به شمار می رود، هرچند امروزه از نیمکت های چوبی می توان در فضاهای مختلف استفاده نمود. به عنوان نمونه یکی از پر کاربرد ترین آنها همراهی با میز و صندلی چوبی می باشد. در این مقاله سعی داریم ۷ کاربرد نیمکت چوبی ساده را با شما بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

برای ساخت انواع نیمکت ها اولین فاکتور انتخاب مواد اولیه مناسب و باکیفیت است. چوب طبیعی زیبایی و مقاومت بالایی دارد از این رو بهترین انتخاب برای طراحی و تولید انواع نیمکت های چوبی به شمار می رود

نیمکت چوبی ساده

برای ساخت انواع نیمکت ها اولین فاکتور، انتخاب مواد اولیه مناسب و باکیفیت است. نیمکت های چوبی را معمولا از چوب طبیعی طراحی می کنند. چوب طبیعی دارای زیبایی و مقاومت بالایی است و از این رو بهترین انتخاب برای طراحی و تولید انواع نیمکت های چوبی به شمار می رود.

برای ساخت نیمکت های چوبی ابتدا فضای مورد نظر را اندازه گیری می کنند و براساس اندازه به دست آمده نیمکت را طراحی و می سازند. نیمکت های چوبی را می توان به صورت پشتی دار یا نیمکت چوبی ساده تولید کرد. کسانی که قصد انتخاب یا ساخت نیمکت های چوبی را دارند باید ابتدا طرح اولیه نیمکت را مشخص کنند و پس از آن با کمک افراد حرفه ای در این زمینه اقدامات لازم در مورد تولید نیمکت انجام دهند.

۱- استفاده از نیمکت چوبی در اتاق خواب

از این نیمکت ها می توان در پایین سرویس خواب خود استفاده کنید و فضایی برای قرار دادن کتابی که در حال مطالعه آن هستید و یا روتختی و ملافه های دم دستی خود را بر روی آن قرار دهید و به کار ببرید. همچنین استفاده از نیمکت چوبی در پایین تخت صمیمیت و گرمی به اتاق خواب شما خواهد بخشید.

۲- دکوری برای راهرو ورودی

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دکوراسیون داخلی با چوب علاقه ویژه ای دارید و می‌خواهید راهروی ورودی خود را به فضای خاص تبدیل نمایید؛ می توانید با استفاده از یک نیمکت چوبی ساده در زیر چوب لباسی خود فضای زیر نیمکت را تبدیل به جاکفشی کنید. و از نشیمنگاه آن به عنوان محلی برای نشستن و تعویض کفش خود استفاده نمایید.

۳- قرار دادن در اتاق نشیمن

از دیگر کاربردهایی که نیمکت چوبی دارد، استفاده از آن در کنار پنجره و یا در اتاق نشیمن خود برای ایجاد دکوراسیون زیبا تر میباشد. شما می توانید یک نیمکت چوبی زیبا به همراه رویه و کوسن های نرم را در کنار پنجره که رو به منظره در بیرون است، استفاده کنید.

۴- آلاچیق ،روف گاردن یا حیاط

برای ایجاد محیط و فضای زیباتر و دل انگیز در فضای پشت بام یا حیاط منزل خود میتوانید در محوطه روف گاردن یا فضای حیاط خود که نسبت به تغییرات آب و هوایی ، تابش نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارند؛ از نیمکت چوبی استفاده نمایید.

۵- استفاده از نیمکت چوبی ساده در آشپزخانه

امروز با تولید و ساخت انواع میز ناهار خوری چوبی و تنوع طرح های آن از نیمکت های چوبی نیز در ساخت میز ناهار خوری استفاده می شود. با استفاده از نیمکت چوبی در آشپزخانه فضای بسیار صمیمی در قلب خانه شما ایجاد خواهد شد که هم زیباست و هم خاص شما.

orkideh-nimkat-pp

نیمکت های چوبی جزو وسایل کاربردی و پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی هستند که با طراحی و ساخت استاندارد موجب جذابیت فضای مورد نظر می شود. ساخت نیمکت های چوبی معمولا براساس نوع فضا، چیدمان و متراز فضای مورد نظر انجام می شود.

۶- ایده برای اتاق کودک

شما می‌توانید از نیمکت چوبی برای اتاق خواب کودک استفاده کنید. این نیمکت را می توان هم به رنگ چوب و یا هم رنگ با سایر وسایل اتاق خواب کودک خود در آورید و آن را در کنار یکی از دیوارها گذاشته ، بر روی آن را با نقاشی ها و کاردستی های فرزندتان پر کنید. با این کار یک نمایشگاه ویژه نقاشی کودک برای فرزند خود ایجاد کرده اید.

۷- فضایی برای کتاب ها

اگر شما هم جزء افراد کتابخوان هستید و دوست دارید کتاب های در دست مطالعه خود را در یک جای منظم جمع کنید به راحتی از یک نیمکت می توانید کمک بگیرید. تا میتوانید در بخشی از فضای نشیمن خود بخشی از نیمکت را خالی بگذارید و با استفاده از کوسن به فضایی برای مطالعه کتاب های مورد علاقه خود تبدیل نمایید.

نیمکت های چوبی ساده جزء وسایل کاربردی و پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی هستند که با طراحی و ساخت استاندارد موجب جذابیت فضای مورد نظر می شود. ساخت نیمکت های چوبی ساده معمولا براساس نوع فضا، چیدمان فضای مورد نظر انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top

فرم سفارشی سازی

فرم درخواست قیمت

حداکثر اندازه فایل ها.

دانلود کاتالوگ